Hm. Sikerült haza érni épségben, egyszer sem taknyáltam el a jégpáncélon, ez nálam igen nagy elismerést vonz, aki ismer(jobban) az tudja, hogy nekem mindig sikerül pofára esnem. (Ezt most fizikailag értem:D) Aki olvassa ezt a blogot?... az meg tudja hogy lelkileg-és képletesen MINDIG pofára esik:) 

Na de mindegy. A hétvégém vegyes érzelmekkel alakult. Vagyis elég türhető volt... Szombaton délelőtt főztej, meg városba rohangáltam mint pókocska a falon, délután meg mozimaratont csináltam online filmek nézésével. Ilyenek a Hova tűntek Morgenék, kedvenc színésznőmmel Sarah Jessica Parker-rel, a Sex és New York:P és a Nem kellesz eléggé. Na ezt a filmet 2× néztem meg... És volt mikor röhögtem, volt mikor bőgtem rajta... A férfi és a nő kapcsolatát mutatja be, mit hibáznak a nők... és hoogy viselkednek a férfiak. Na hát életszerű dolgok-sztorik tömkelegével vannak a filmben... De szerintem a film neve is sokat sejtett. Igencsak toplistás lett nálam. De persze voltak horror filmek, amit pasikkal jó nézni... Hát nekem maradt a plüss kutyám... Hát ez is jobb mint a semmi.

 

Gondolkoztam az elkövetkező heteken. {megint} persze buli céljából. Erőt vesszek magamon... És akkor is berúgunk:D hétvégén Valentin-nap. Senki nem rüheli jobban a Valentin-napot úgy, mint én. Meg még jópáran, akiknek nincs kivel ezt a "napot" együtt tölteni.

Ennek a 2 mondatnak 6 féle hatása van

1. Aki nagyban rázza a fejét, és ő tudja, hogy Valentin-nap lesz, és már ajándékot is vett.

2. Aki most kap észbe, és elkezd gondolkodni mit vegyen a barátnőjének.

3. Van aki nagyot röhög, és leszarja, hogy Valentin-nap lesz.

4. Van akinek nincs kit megajándékoznia, és szomorú lesz.

5. (mint jómagam.) Van aki ezen rágódik, és elküldi a ********ba a Valentin-napot, mert tetvesül egyedül van, és rohadtul nincs neki kedve sok szerelmes párt látni, hogy ők milyen kibaszott boldogog együtt........

6. Nincs neki senkije, és igazából nem is érdekli a Valentin-nap.

 

Ennek megoldása nekem az elkövetkező 3 hétben kibontakozodik. 1.: Valentin-napi full részegség a Seman-ba, majd tovább 10kor a Club44-ben ahol Aprópó koncert, ez Rékával, és esetleg az Aprópó fan Hajnival {aug.20.a(mikor még boldog szerelmes voltam-.-)csúnya macskajaj:D}  2.: Jövőhéten goooo Pest Lilyhez, és KDSE-s kajakos és Lily's party:P 3.:26.-án kajak vacsora Mártikával, összes kajakossal, majd Jazz és Zebra, csúnya kajakos "rajjolás"( by Larion:D)

Az elkövetkező 3 hétben ebből a tervekből 2 min nagyon be kell tartani... Aztán már kezdődik a március:) 

Györgyi kiszámolta, hogy már csak 101 nap van a maratoniig. Aztán közölte, hogy akkor már csak 94 nap és rangsoroló. én meg elküldtem a faszba, mert én erre nem is akkarok gondolni, de menni meg muszály lesz a többiek miatt:S:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr91739316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása