:)

2009.08.15. 14:16

Wááá ez a mai délelőtt... Hülyére dolgoztam magam, aztán elmentem Dorkával (my dog) sétálni, közben találkoztam egy haverommal, akivel együtt voltam síelni, és eszméletlen pasi... Jó fej, kár hogy ritkán találkozzunk:(
 

Aztán jöttem haza Benihez :)

Figyi:

Mikor megkérdezte, hogy mit fogunk, inni, mondtam semmit, és mondta, majd megkérdezi a Zolit... megkérdeztem, hogy nem bizzik meg bennem? "Csak" ennyi volt a válasz:

Benííí:D üzenete:ॐﭻﯽﯽﭻॐ Fruzsííí(R) ॐﭻﯽﯽﭻॐ aú...mégmindigfáj:(:((U) -naknem am igen ..de mivel"mi nem vagyunk együt" ezért gyakorlatilag mind1 h mit is csinálsz majd..:D

Na mennyire eshetett rosszul???

Aztán azt kaptam meg, hogy ne nekem essen rosszul, hisz én irtam a blogomba... Igaz! Azok után, hogy 2× ellett mondva: nem akkar komoly kapcsolatott velem, és nem fogunk járni...
Hát én nem értem! De szeretem... De nem tudom... Fájt :(

 

Na jó indulok Kanizsára... Rám fér kimozdulni itthonról... hm...

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr551311188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rhékaaa. 2009.08.18. 00:24:37

háténeztmárnmeértem....:/ hallod remélem javul a helyzet meg szurkolok is... mert valahogy hasonló a helyzet...nade neked sikerül=) cuppantalak szeretlek hilyányzol és remélem a jöv7en összejön a "hancúr" xD
süti beállítások módosítása