Inkább lenne végem?

2010.01.28. 21:16

 Tegnap elfelejtettem leírni, hogy találkoztam Novodomszki Évivel edzés után a fürdőben. Jól elbeszélgettünk, megint lejött az olasz férjével meg a kisfiával anyujához. Mondtam neki, lassan többet látom-találkozom vele Szarvason, mint a tévében, bár tény, nem nézem a Magyar TelevízótJ Aztán elmentünk szaunázni Évivel, meg MártikávalJ

Ugye mondtam…hogy megyek orvoshoz. Hát voltam is, reggel 8kor elmentem röntgenre… röpke szűk 3 órát ültem ott… Aztán mehettem fel a másodikra szemészetre, mellékesen az ideggyógyászat is ott van… Na de nem oda mentemJ

 

A szemem hála nem rosszabbodottJ Ez tök jó hírJ

 

Viszont a röntgenem borzasztó lett… Vagyis a homlokcsontom jobb  része nem megfelelően alakult ki, a levegő nem jól áramlik a fejemben, ezért vannak 3 hete migrénes rohamaim. Talán… Már csak ez hiányzott ebből az átkozott életemből. Jövő hét kedden fül-orr gégészet még… Ha jövő hét szerdáig nem múlik el (ami igen nagy örömöm lenne) akkor jövő héten orosházi gyermek ambulancia. Na pont az kéne már csak nekem… Ha oda bekerülök…

Az lenne a dolgok leges legvége… Az, hogy a fejemet gyógyszerekkel irányítsák, és stb.stb…

Bár…. Nagyon sok mindenkinek sokkal jobb lenne nélkülem ez a világ…

Nem tudom…. Már megfordult a fejemben párszor. Talán ez lenne a legjobb. Ha mindennek vége lenne…

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_Ey7z8zvKJ8

 

Voltam már én is a legjobb valakinek és fordítva
Aztán meg az ajtót basztuk egymásra úgy ordítva
Mintha egy pillanat alatt felégett volna a világ
Pedig ez csak bennünk történt, de ami megmart igazi láng.

Talán még tudnék hinni a valódi mesékben
Hogyha akarsz és tudsz győzz meg, vagy szimplán csak érts meg.

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Mert Néha Szar Egyedül Néha

Köszönöm, hogy mellettem, és velem van sok jó ember
Remélem, hogy viszonozni tudom nekik én is ezerszer
Hogy tőlük mindig félig megteltnek érzem a korsót
Nem vagyok beteg, elveszett, csak néha egy-két dolgot...

Másként látok, hogy ezzel önmagam lehessek
De nekem is kell egy társ és, hogy igazán nevessek

2x
Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

mert néha szar egyedül 
mert néha csak néha és néha...
mert néha csak néha és néha szar

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr881711010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pontus 2010.02.08. 18:31:26

Neked is jót tenne egy pszichiáter. Nekem is nehéz volt elmennem hozzá, de néha rá kell jönni, hogy nem lehet örökké menekűlni és siránkozni, tedd rendbe az életed.

"Az az ember akinek rózságyán felgyűrődött egy szirom, ugyanúgy szenvedhet, ki puszta nyirkos földön hál"

Fruzsííí 2010.02.08. 18:57:40

köszönöm, hogy írtál:) és.... amúgy a pszichiáteren nem, de pszichológuson már gondolkoztam...
süti beállítások módosítása