Sois sage!

2010.02.13. 12:38

 Hát… az utóbbi napjaimhoz nem kötnék semmiféle kommentárt, legyen annyi elég, hogy az ex megint előtűnt(e-mail), és hogy az utóbbi napokban megint megnőtt a pánikrohamok száma, 2 napja nem alszok, és megint szar kedvem van.

 

A lényeg, hogy ma 7re megyek Rékához, megvettem az alcoholt, meg is Réka most ment el még venni 1-2 dolgot. J Ma nagyon csúnyán berúgunk, és próbáljuk elfelejteni, hogy Valentin-nap van. Ami nem fog menni, de legalább a holnap délelőttöt félig átalszom, a többit meg majd bőgéssel töltöm.

 

 

 

Amúgy szemét egy agyam van, direkt kínozz valamiért. 2 hónapja minden nap van álmom, és mindegyikre emlékszek is reggel. A pénteki miatt végig sírtam a fél suli időt… Borzasztó érzés volt felkelni tegnap reggel, amikor beértem a suliba Tibuval voltam, aztán becsöngetés előtt negyedórával… Pánik rohamot kaptam. Csúcs volt…. De a tegnapi napom igen tűrhetően végződött… J Dáviddal(horvátországi jóbarát) meg Gergővel(kaposvári kajakos) hülyültem, meg este 9kor elindultunk apával Tescoba… Nálunk ez ilyen apa-lány dolog, pénteki napokon mindig megyünk shoppingolni, turizni, meg hasonlókJ

 

 

Sikerült félig megtanulnom már a franciát, föcit kéne meg még kémiát, éneket de semmi kedvem sincs, minden pillanatomba most az este jár.

 

Beszéltem Csaszival ( kajakos) és hát… elvoltunkJ Helyes srác, meg kedves, szóval elgondolkoztató a flörtölés veleJ Beszéltük, hogy mennek ki Bulgáriába melegvizi edzőtáborba, meg hogy majd szurkoljak neki nyáron, nem szereti a tavaszt, mert nincs nyár, és alapozni kell:D

 

Na jól van megyek, mert még tanulnom kell, mert az elkövetkező pár napban úgy érzem nem fog menni a másnaposságtól, illetve másod és harmadnaposságtól. J:D meg aludnom is kéne… Mert nem aludtam pár napja, és nem fogom bírni a sok piát, és a magas sarkúban való táncolást…:P Ja igen, mert Réka közölte, hogy ő igen is magas sarkúba megy, így nekem abba kell. És még azt is ki kell találnom hogy mi a francba menjek:D

 

Szóval puszonyuszoJ (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr961754495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása