Folyt.köv:)

2009.08.18. 22:50

Szóval... me, volt valami izgis a délutánom, lementem edzésre, de csak összevissza ténferegtem, kicsit sem voltam jól... Olyan semmilyen érzésem volt:/

Aztán voltam bent Andinál:) beszélgetni, de melleg volt, így a fiúkkal inkább elmentem motorozni :) ismételten a Harlyn:) majd későb ha felrakom telóról, belinkelem:)

Utána jöttem haza, és főzés közben hívott Kicsim :) érdekes dolgok derültek ki:) ez volt 7  perc:) aztán irtam egy smst egyik jó barátomnak, akivel most Ő van:) utána vissza hívott:) hosszú hogy miért:) ez volt 5 perc:) másfél percre rá hívtam Gumicukor barátomat, aki lelett cseszve, hogy elmesélt egy-két dolgot. ez volt 21 perc:) és kaptam a feladatott, hogy írjam a blogocskát, meg feküdjek le időbe... hát őŐő izé... :D

szóval irom a blogocskát, hát nem épp korán:) szóval...

Átlagot nézve, jó nap volt ez is, de már most hiányzik a Kicsim... és szeretem.(L) nem tudom hogy ő mit érez... de én ezt :)

ja és... azt mondta hogy jó lenne, ha nem csalnám meg senkivel. úgye csak a barátunkat tudjuk megcsalni?:O :P

na jó... ezt sohasem tudom meg... :(

Na jó megyek, hogy elegett tegyek a kis Gumicukrom kérésének:)

 

Szijasztok holnapig:)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr81320791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása