Egyre jobb:) ;)

2010.01.26. 01:48

Jaj, hát kedveskéim... :D 3 hét után megjelent az exem csaja. Újra! A volt barátom megmutatta neki ezt a blogot... Persze voltak felháborodások, hogy engem nem így ismert meg, meg hogy nyilvánosság elé rakom a dolgot, meg hogy mikor én kórházba voltam, ő már vele volt, meg hogy nem is létezik ez a betegség, meg hogy ő miért nem kapta el akkor tőle, meg úhhh... Volt aztán olyan is, hogy "ki a kislány... Arról órákat vitatkozhatnánk"... Tény, idősebb 1 év 11 hónap és 9 nappal. És [..]meg hogy, meg hogy...[...] És hasonló rendkívüli okosságok... Állítólag... ugyebár én nagyon rossz hatással vagyok a kapcsolatra. Akkor nem kellett volna megmutatni a dolgot. Akkor nem kell rám írni. Akkor nem kell olvasni a blogom. Azt hogy engem hogy ismert meg... Sehogy...Komolyan... Engem a legjobb barátaim is hónapok-évek után ismerlek igazán. Képről? Pár mailből? Amit a volt barátom mesélt? Varázslatos ez a lány!!! Komolyan... Cinikusság nélkül. Persze közöltem volna a volt barátommal is, hogy azt mondta takarodjak az életükből. Hát nem bánnám, ha ők is... Az enyémből. Vagyis ne takarodjanak... az csúnya kifejezés. Csak ne jelenjenek meg. Ez így sokkal finomabb. Na mindegy. A lényeg nem vette fel, ismeri apu számát...-->nem újdonság hogy nincs $ a kártyámon:D

Majd lesz valami. Vagy inkább semmi. 

Tudjátok new life... Mint ahogy a kép is árulkodott.

 

 

Hajaj.. de így? Na mindegy... A héten végre edzés... Holnap díj átadó -.- meg kiöltözés... meg stb stb. meg utazás... na az a legjobb benne(L) azt legalább élvezzem:D meg jó lesz a srácokkal találkozni:D:P

 Pénteken végre táncedzés... Vasárnap meg box edzés. jupííí^^ Lesz olyan izomlázam... Majd beszabehu:D... kb:D Meg hétfőn mehetek monoklival suliba:D Na ezért necces felnőtt férfiakkal boxolni edzésen:D Basszus...:O Hétfőn nincs is sulim:D Bakker. akkor lehet hogy se  tánc se box... Inkább pest party:D Na erről majd később kaptok infót, hogy végülis hol köttök ki. De a bulit inkább hagynám. az a februáré lesz:D jövő héten Cinkével megyek a fizikaira... Szerintem csak utazok. Ki nem szállok a kocsiból... Somi meg Ban-G így is megtalál. Meg Katáék is:D Szóval... 12.-én vagy 19.-én Pest... Atyám... Hazakúszni nem fogok tudni...olyan másnaposan:D Aztán 26-án kajak vacsi... de csúnyán berúgunk... Imádom... Főleg hogy már 1-2 körül elhagyjuk a helyet ahol vagyunk, és megyünk bulizni. tavaly... Volt egy kis... Problem... áhh ezek a kajakosok szeretnek verekedni:D De sebaj... Aztán valamikor Szegedre is kéne már menni... Ennyi programot:D Meg a szegedi kajakosok srácoknak is megígértem egy partyt a Singbe... De igazából még innom se kéne... Meg nem is lehetne.. :/ Legutoljára talán november végén voltam tiszta kész nagybátyám szülinapján... Aztán... este hívtam Benikét... De akkor csak kicsit voltam...úgy 7 körül...(déltől ittunk...:D) Már este 11kor gond volt... Akkor megint beszéltünk. Éppen a SZOMSZÉDBA ÜLT AZ ÁGY SZÉLÉN:D-->ironikus mondat.

 

 

Na de mindegy. Szóval kezdenék új életet építeni. Vicces... Ezt mondtam január 1jén. Mikor mindennek vége lett. De valahogy, így 25.-én sincs még semminek vége... Pedig már lehetne. Nem bánnám.. Sőt... Imádnám... Rékát sikerült ma is felidegesítenem telon... Beszéltünk vagy...Nem tudom de sokat… Elmeséltem mit irt Kata. Nem elég neki a koleszos kis incidens...kis? Nagy... Nagyon nagy... Még mindig nem bír aludni. A koleszos Katát várjuk, hogy kibasszák a koleszból, addig senki sem nyugszik. Réka meg addig nem alszik... Szupi... mindenkinek megvan a saját gondja. És még valaki segítsen nekem ezt megoldani? Olyan ember nincs. Vagyis... Van... a pszichológusom,  akihez október óta nem mentem. Már pipa lehet miattam, találkoztam Bagával, semmi jót nem mondott a pszichés állapotomból. Mondtam neki, újdonságot nem mondott:) Érzem magamon... Bár ahogy múlthéten a suliban dolgoztam Henrikkel a büfében, és ő elment, Edittel meg beszélgettünk, hogy hogy is van ez a lelki fuccsom... Nem tudtam belekezdeni, csak annyit mondtam, jól vagyok....(chh… ne persze…) Csak annyit kérdezett, hogy ugye nem vagy jól???...Ccsak mosolyogtam... Ő ismer. Együtt dolgozok vele minden szünetben másfél éve. Tudja mikor doga miatt vagyok ideges, vagy éppen ott kapok fincsi pánikrohamot. És tudta most is... hogy semmi nincs rendben. Még annyit mondott: Nem vagy rendben! Semmi sincs rendben otthon. a fejedbe még annyira se... Tudod, nem fogod bírni 1-2 hétnél tovább így... És igaza volt. nagyon is... Itthon sincs semmi jól. Nem szeretek hazajönni. Pedig nem vagyok valami lázadó kamasz, aki nem szeret hazajárni. De a suliban néha jobb lenni és például dolgozni, mint itthon... Ez már baj... A belső lelki békém meg már akkor megbolygott mikor beleszerettem Benibe.... Azóta csak rosszabb és rosszabb és még rosszabb. Szerintem a dolgot nem kell jobban taglalni. semmi sincs rendben...

Múlthéten megírtam az ösztöndíj pályázatot... Szerdán hajnali 3kor.. Már mintha kezdtem volna feladni... de nem tetten úgy:) És meglett az eredmény. Vagyis az eredmény még nem. Csak a pályázat. 4 nem aludt éjjel, napi 3-4-5 óra az igazgató irodában(hét vége fele kaptam külön asztalt Erzsike nénitől... nem fértünk a papíroktól:D) és kávék-teák és szinte napi 0 kajával... Nehéz volt, de túléltük:) Most már csak márciusig kell várni. Sok esélyem nincs. de azért több mint 0:)

 

 

 

 

 

 Na ez úgy fél 4 fele... Anyu megnézte nem haltam-e még meg...:D és még le is fotozzta:)

 

 

 

 

 

Jaj… De ez a mai nap is… Ennyit röhögni… Amúgy fura… Néha néha azon veszem észre magam… Hogy már mikor szomorú vagyok, tényleg mosolygok… És rá jöttem miért. Egyszerű. Próbálom leplezni fájdalmam…Ennyi az egész…

De mondjuk… Volt aztán, mint vigyorogni… vagy legalább mosolyogni igen.

 

 

 

 

by: Tincsó

 

 

 

 

Reggel kocsival mentünk… hiányzik a BMW. De jobb helye van Angliába Tominál:D Úgy is nemsokára jön haza baby(L)

Nem volt kedvem egyedül hazasétálni… így hát Atika kedves drága szerelmetes barátom haza kísért, mert még a barátnőjének volt órája… Csak 2× lökött ki a kamion elé… egyszer meg véletlenül én estem majdnem ki a busz elé, ahogy mentünk át az utcán… meg 3× kocsival akartak elütni. Az átlag nem is olyan rossz, mint szokott leni :D 

Atilla unatkozott:D

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsikajak.blog.hu/api/trackback/id/tr691701593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása